کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من
کِرمان پهناورترین استان ایران
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۴

ای تیغ نیازی به حضور تو نبود ...

به بهانه فرارسیدن لیالی قدر و ایام شهادت مظلومانه امیرالمومنین علی (علیه السلام)

یک عمر تماشای دری خون آلود

یادآوری حادثه  ی؛ یاس کبود

کم کم به علی بال پریدن میداد

ای تیغ نیازی به حضور تو نبود.


در این شبهای عزیز  ما را از دعای خیرتان بی بهره نگذارید . التماس دعا


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۳
kerman man

نظرات  (۸)

۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۶ وبلاگ وبلاگ

عالی بود کرمان من


چه شعر زیبایی !

۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۷ محمد احسان حیدری

ما هم التماس دعا داریم .

پاسخ:
سلام


التماس دعا

۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۱ بانوی ایرانی

قشنگ بود .
ما هم تسلیت عرض می کنیم .



یا علی التماس دعا

۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۲ زهرا باقری
تسلیت ببخشید این کد در کنار همیم رو برای من بفرسید
التماس دعا!

عکسای قشنگی هستن...

منم به نوبه ی خودم تسلیت می گم!
پاسخ:

سپاس از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
قالب رضا