کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من
کِرمان پهناورترین استان ایران
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۱:۰۶

گوهر امید ...


یرزقه من حیث لا یحتسب ...

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۷/۰۹/۱۴
kerman man

نظرات  (۷)

همیشه
پاسخ:
جعل الله لکل شی قدرا
آدمی به خدا و امیدی که بهش داره زنده است اصلا 
پاسخ:
فهو حسبه ...
۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۳:۳۸ جناب منزوی
برام سوال پیش اومد
امید رو نباید از دست بدیم؟
یا در اوج عدم امید نور امید می تابه؟
یعنی درواقع باید نا امید شد تا نور امید بتابه؟
پاسخ:
این مربوط به آیه سوم سوره طلاق میشه

وقتی تو اوج نا امیدیم این اتفاق میوفته :)
پاسخ:
درسته 
کجا رفته بودین ؟ وبتون تعطیل بود
ناراحت بودم رفتم ..
پاسخ:
چرا ؟
یه ذره بر میگرده به هدفم.
پاسخ:
که اینطور ...
همیشه اونی که انتظارشو داری نمیشه
:))
پاسخ:
شما خیلی وقته نیومدین اینجا درسته ؟
خوش اومدین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
قالب رضا