کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من
کِرمان پهناورترین استان ایران
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۰۱ آذر ۹۷ ، ۱۷:۰۲

میشه ...


گاهی میشه با یه تغییر خیلی کوچیک زندگی رو قشنگ تر کرد .

پس کمی کوتاه بیا ...


موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۱
kerman man

نظرات  (۱۱)

:)
پاسخ:
بازم از اینا ---》:)

سپاس از حضورتون جناب دچار
موافقتم.
 بهم سر بزن.
پاسخ:
ممنون از حضورت
چشم
هوم

رفتی توی تیم موژان ها :)
پاسخ:
مگه هستن ایشون ؟

تقریبا خیلی از بچه ها رو پیدا کردم اما از ایشون خبری نیس !
شما خبر نداری ؟
تا یکی دو ماه پیش که زنده بود :)
پاسخ:
من همیشه به ایشون مدیون هستم .

ای کاش بودن
تا حالا باید تموم شده باشه دوره ی پزشکیشون!

۰۱ آذر ۹۷ ، ۱۹:۴۶ جناب منزوی
دقیقاً.
تصویر نوشته عالی بود.
پاسخ:
جناب منزوی خیلی خوش اومدین

شما هم از قدیمیای بیان هستین ؟
۰۱ آذر ۹۷ ، ۲۰:۰۱ جناب منزوی
متاسفانه خیر :)
اما قبلاً یه سری وبلاگ هایی رو تو همین بیان دنبال می کردم و اون هارو می خوندم.
پاسخ:
پس از آشناییتون خوشوقتم :)
آره واقعا ...
حرف حق زدین!
پاسخ:
نظر لطف شماست همراه قدیمی

سپاس :)
۰۱ آذر ۹۷ ، ۲۰:۵۵ جناب منزوی
بنده هم از آشناییتون خوشوقتم :)
پاسخ:
بزرگوارین :)
همراه قدیمی :) 
من خواهر خوبم ،گفتناتون رو فراموش نکردم 
پاسخ:
خوب یادتونه ها :)
تازه یادمه  یه دفعه پیام دادین دیگه وقتی میگیم نرو دیگه نرو :)
تو همین مایه ها بود جمله :)
من خواننده های وبم  رو فراموش نمیکنم حتی نظراتشون رو .
پاسخ:
خوشحالم که به حرفم گوش کردین و موندین :)
بله پس کوتاه مییایم همینطور که تا حالا اومدیم :)
پاسخ:
اوهوم
کوتاه میییایم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
قالب رضا