کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من
کِرمان پهناورترین استان ایران
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۰۸ آذر ۹۷ ، ۱۲:۴۷

حکمت خدا ...

دقت کردی گاهی هرچقدر هم سعی میکنی به چیزی که میخوای نمیرسی ...


موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۷/۰۹/۰۸
kerman man

نظرات  (۸)

امام علی علیه السلام 
« عرفت الله سبحانه بفسخ العزائم و حل العقود و نقض الهتم »
 یعنی خداوند را به وسیله فسخ شدن تصمیمها گشوده شدن گره ها و نقض اراده ها شناختم
پاسخ:
خیلی قشنگ بود پت عزیز

متشکرم :)
امام علی علیه السلام 
« عرفت الله سبحانه بفسخ العزائم و حل العقود و نقض الهتم »
 یعنی خداوند را به وسیله فسخ شدن تصمیمها گشوده شدن گره ها و نقض اراده ها شناختم
پاسخ:
:)
نمیدونم گاهی میگم شاید تلاش من کم بوده ..
پاسخ:
درسته !
گاهی تلاشمون کافی نیس ...
گاهی هم حکمت خدا ...

ولی میدونم که  تلاشم کم نبوده ..

پاسخ:
میدونم
خیلی زحمت کشیدین ولی خب همیشه چیزی که ما میخوایم نمیشه
شاید اینطوری بهتره!
۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۶:۱۵ جناب منزوی
همون، مشکل ایمانه :)
پاسخ:
همینطوره جناب منزوی عزیز ...
دقت نمیخاد :)
پاسخ:
راست میگینا !

تا حالا توجه نکرده بودم ...

--> :)
یادش بخیر

--> :)
پاسخ:
یادش بخیر
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۰۸:۰۸ زندگی برتر

سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
قالب رضا