کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من
کِرمان پهناورترین استان ایران
آخرین مطالب
آخرین نظرات

پ ش 18-6-95--20:..


سالروز شهادت حضرت امام باقرالعلوم (علیه السلام) تسلیت باد


نظرات  (۱۴)



تسلیت باد

۱۸ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۹ سیّد محمّد جعاوله

و همچنین


متشکرم.



تسلیت!


۱۹ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۵۹ ✿✿سرباز شیعه✿✿


تسلیت عرض میکنم


۱۹ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۵۹ عبد الله حسانه


الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


منم تسلیت میگم
امروز مشهد سیاه پوش ایشون بود
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۵۱ علیـ ــر ضــا
تسلیت به تمام مسلمین
تسلیت!!!!
۰۷ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۰۹ سایت تفریحی چفچفک
تسلیت باد

سالروز شهادت جانسوز نهال گلشن دین،

نور دیده زهرا، سپهر دانش و بینش،

امام محمد باقر(ع) تسلیت باد

تسلیت عرض میکنم

التماس میکنم

 

گوهر آل رسولی
به جهان نور دو عینی
پسر کرب و بلائی
نوه‌ی پاک حسینی

سلام علیکم

سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) بر شما و همه شیعیان تسلیت باد

تسلیت عرض میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
قالب رضا