کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من
کِرمان پهناورترین استان ایران
آخرین مطالب
آخرین نظرات


شهادت جوان ترین پیشوای شیعیان حضرت جوادالائمه (علیه السلام)

را به ولی نعمت ایرانیان حضرت امام رضا (علیه السلام) ،

به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنافداه)

و تمام شیعیان تسلیت می گوییم .



افتاده ام به حجره ی دربسته بی پناه

 غیر از اجل کسی نبود در مقابلم

 

آیا کسی چو من غم غربت کشیده است

آخر شریک زندگیم گشته قاتلم

 

لحظه به لحظه جان و تنم آب می شود

 پا تا به سر در آتش زهر هلاهلم

 

از بسکه دست و پا زده ام در هجوم درد

 ریزد ز گوشه ی لبم آلاله ی دلم

 

دریای تشنگی به درون می کِشد مرا

 آنسوی حجره هلهله ها گشته ساحلم






الْمُؤ مِنُ یَحْتاجُ إ لى ثَلاثِ خِصالٍ: تَوْفیقٍ مِنَ اللّهِ عَزَّ وَ جَلَّ، وَ واعِظٍ مِنْ نَفْسِهِ، وَقَبُولٍ مِمَّنْ یَنْصَحُهُ.

فرمود: مؤ من در هر حال نیازمند به سه خصلت است :

توفیق از طرف خداوند متعال،

واعظى از درون خود،

قبول و پذیرش نصیحت کسى که او را نصیحت نماید.



11.6-14.31

نظرات  (۱۶)


تسلیت به امام رضا ( علیه السلام )


تسلیت

سلام خدا بر میوه قلب امام رضا (علیه السلام)

جانها به فدای جوان ترین امام
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۴۶ ✿✿سرباز شیعه✿✿

احسنت

برشما نیز تسلیت باد

۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۲۴ زهرا بهرامی صدر

تسلیت


تسلیت دوست عزیز

تسلیت
تسلیت !!
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۳۷ خادم الصادق***** احمد تقی نژاد
شهادت مظلومانه باب المراد جواد الائمه را به حضرت رضا علیه السلام
و تمامی شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت عرض می نمایم


تسلیت:(
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۱ علیـ ــر ضــا
تسلیت
صلی الله علیک یا جواد الائمه علیه السلام
التماس دعا
سلام 
تسلیت.التماس دعا
شهادت امام جواد (ع) بر شما هم تسلیت باد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
قالب رضا