کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من
کِرمان پهناورترین استان ایران
آخرین مطالب
آخرین نظرات

فردا "دحوالارض" است، نه امروز

 

با سلام خدمت همراهان " کرمان من " دقایقی پیش در یکی از وبلاگ ها مطلبی با این عنوان منتشر شد که لازم دیدم به اطلاع شما عزیزان هم برسانم .


خواندن متن در وبلاگ اصلی

نظرات  (۷)

ممنون

۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۲ سیّد محمّد جعاوله


ممنونم


فردا روزه بگیریم....ممنون از اطلاع رسانی البته من میدونستم فرداست خیلی منتظرش بودم خودمو برا یه روزه بعد ماه رمضون آماده کردم


سپاس از شما 
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۴ زهرا بهرامی صدر


قبول باشه اعمال
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۳۷ فرناز فرزان


ممنون از اطلاع رسانیتون

خیلی متشکرم

موفق و مانا باشید

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
قالب رضا