کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من
کِرمان پهناورترین استان ایران
آخرین مطالب
آخرین نظرات
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۴۱

وبلاگ های برتر بیان ...

سلام

ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ولادت امام هادی علیه السلام و عید سعید غدیر خم

 


قرار گرفتن در بین صد وبلاگ برتر جدید سال ١٣٩٥ است هم می تواند شیرین و خوشحال کننده باشد .


 


اگرچه فاصله "کرمان من" با وبلاگ های برتر زیاد است ،

اما همین که در فهرستی قرار بگیری که در صدر آن نام بلاگر آسمانی شهید محسن حججی بدرخشد مایه مباهات است .

 شهید محسن حججی


از دوستان بزرگواری که همیشه همراه ما هستند سپاسگزارم .

 

یاعلی


فهرست وبلاگ های برتر 95


نظرات  (۲۸)

۱۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۴۷ محمد احسان حیدری

سلام
تبریک عرض می کنم :)


بسیار عالی!!تبریک بهتون می گم!!!

عید هم مبارک!


عید بر شما مبارک باد


سلام 
تبریکات ما را هم پذیرا باشید

۱۷ شهریور ۹۶ ، ۰۶:۵۵ دریا _ گاه نوشته های من

تبریک میگم موفق باشید

۱۷ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۰۶ فرناز فرزان

سلام
هم عید غدیر و  هم انتخاب وبلاگتونو به عنوان وبلاگ برتر تبریک می گم. امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید

۱۷ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۲۶ علیـ ــر ضــا

سلام تبریک


سلام،تبریک میگم*___*

پاسخ:
مچکرم

تبریک میگم  :)



پاسخ:
ممنونم

شادی هاتون بی پایان
خنده رو لبتون
شهادت مهر قبولی اعمالتون

پاسخ:
ممنونم

سلام
ایام عید بر شما مبارک.

همچنین نام وبلاگ شمارو در لیست برترین وب سال تبریک میگم.

پاسخ:
سلام میثم

برشما هم تبریک :)

پاسخ:
ممنون یسنا سادات
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۰۳ ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ

تبریک میگم
ان شاالله در همه مراحل زندگی موفق باشید

پاسخ:
ممنون سائل الزهرا

سلام
تبریک میگم.
تشکر از حضورتون

پاسخ:
سلام اردیبهشت

تبریک میگم

پاسخ:
مچکرم
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۱۶ منصوره 🌹🌹🌹

تبریک بهتون

پاسخ:
ممنونم

سلام
عید سعید غدیر خم تبریک و تهنیت باد.
التماس دعا
یا علی

پاسخ:
سلام بصیر گراف

تبریک میگم

پاسخ:
ممنونم از شما

تبریک عرض میکنم خدمت حضرتعالی..

پاسخ:
درود جناب نای دل
۱۸ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۰۳ فرناز فرزان

سلام
بازم ازتون ممنونم
شما اولین و آخرین نفری بودید که بابت انتخاب وبلاکم تبریک گفتید. هرچند به همه دوستان منتخب تبریک گفتم ولی حتی یه تبریک متقابل هم نداشتم!! یعنی اصلا متوجه نشدن که بخوان تبریک بگن. این حسن توجه شما به همه ی دوستان بسیار ارزشمند.
در پناه حق باشید

پاسخ:
درود خانم فروزان
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۰۳ فاطمه سلیمی

وای خدای من
ذوق زده شدم
خبر خیلی خوبی بود
سپاسگذارم

پاسخ:
درود خانم سلیمی
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۰۹ سایت تفریحی چفچفک
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۳۶ ....جلیس العقل ....
وبلاگ من وب برتر شده ؟ کی انتخاب کرده چطور؟ با چه ملاکی
پاسخ:
درود بر شما
سپاس
ما یه مدت نبودیم
معذرت
پاسخ:
درود
ممنون حصار آسمان

زنده باشی حامد
مرسی عالی بود
اگر میشه مطلب های جدید سایتو برای من ایمیل کنید
پاسخ:
سپاس
مرسی عالی بود

با تلاش بیشتری مطلب بزارید
پاسخ:
سپاس
سلام تبریک می گم بهتون
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام 
دیگه نیستین ؟ 
پاسخ:
سلام علیک
گرفتار بودیم .
سپاس از احوال پرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
قالب رضا