کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من

وبلاگ شهر عزیز کرمان

کرمان من
کِرمان پهناورترین استان ایران
آخرین مطالب
آخرین نظرات


دانش آموز سیرجانی رتبه نخست کنکور سراسری رشته تجربی+گزارش


امیر حسین قاسمی نژاد رائینی دانش آموزان مدرسه تیزهوشان سیرجان رتبه نخست کنکورسراسری در رشته علوم تجربی را کسب کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان امیر حسین قاسمی نژاد رائینی دانش آموز مدرسه تیزهوشان سیرجان رتبه نخست کنکور سراسری در رشته علوم تجربی را کسب کرد.

وی روزانه 6 تا هفت ساعت مطالعه داشت و از هیچ کلاس فوق العاده درسی استفاده نکرد.
به گفته وی پدر ومادرش ، پزشکی دانشگاه تهران انتخاب اوست .
 ۴۴ هزارو ۵۰۰ نفر در استان کرمان امسال در کنکور سراسری شرکت کردند که از این عده ۲۸ هزار و  ۱۲۲ نفر ، داوطلب دختر و ۱۶ هزارو ۳۷۸ نفر پسر بودند.
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۵
kerman man

نظرات  (۶)

بسیارعالی

تبریک 
پاسخ:
سپاس
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۳۴ فرناز فرزان
تبریک می گم
ان شاء الله موفق باشن
پاسخ:
تشکر
به امید موفقیت برای همه ایرانیان..
پاسخ:
ان شاءالله
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۳ علیـ ــر ضــا
مبارکه 🌺💐 ان شاء الله در کل زندگیشون موفق باشند
پاسخ:
ممنون همسایه عزیز
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۰ ♕αяαмεsн♕ ...
درود برش
پاسخ:
درود
این افتخار رو تبریک عرض میکنم و آرزوی خیر و موفقیت دارم براشون
و برای همه استعدادهای کشورمون
پاسخ:
خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
قالب رضا